18. srpna 2020

Revize - Leden 2009 a Únor 2009

Tak jo, mám den volna, tak jsem se rozhodla, že udělám revizi dalšího měsíce. Tentokrát to je Leden 2009. A hned první článek, který tady máme, je názor na internet. Popravdě, nevím, co si o tom mám myslet, je to takové hodně široké téma a nevím, jestli se to dá napsat takhle strašně obecně. Každopádně jsem z tama odstranila ten blog.cz odkaz, který už teď není funkční. Názor jsem tehdá psala, protože mě o to poprosila kamarádka, abych to na to téma zkusila napsat. Tak jsem to zkusila. Tehdá jsem s tím asi byla i celkem spokojená... Ale teď... Nevím. Přijde mi, že to prostě to téma nevystihuje a že je téma moc široké na to, aby to vůbec jediným článkem vystihnout šlo.

A pak jsem si stěžovala na maturitní četbu. A oprávněně. A ve výsledku úplně zbytečně! Protože sem si kurva vytáhla právě tu jednu jedinou fantasy, co tam byla! Yay me! Prostě, vytáhla jsem si Pána Prstenů. Já vůbec měla u té maturity celkem štěstí. Krom školní části češtiny jsem měla takový dobrý témata. Pán Prstenů, Shakespeare... Samí lepší. :D 

Koukám, že Leden byl očividně měsícem obrázků. Je jich tam jak nasratejch. Akorát posunu zarovnání těch obrázků a přehodím rubriky tak, jak mají být. Jinak to nechám bejt. 

Tak, to byla první várka obrázků a pak tam na mě vykukuje Youtube video. Je to písnička s názvem Lo Scrivero Nel Vento. Písnička je italská a video je z italské soutěže s názvem Lo Zecchino D'Oro, kde většinou zpívají děti. Akorát tahle je z 50. výročí, tak tam zpívají i jiní. Na videa z této soutěže se dívám docela ráda. Teda, já si to pouštím jako hudbu na pozadí, protože je hlavní ten zvuk, že ano. Ale občas se dívám přímo, protože tam většinou jsou k té písni titulky a já se to tak nějak pouším číst. Italština se mi totiž jako jazyk strašně líbí. 

Tak, a pak už máme až do konce měsíce jenom takzvanej picture vomit a sem tam do toho nějaký deník. Takže o tom už se rozepisovat nebudu, to je zbytečný. Zvažuju, jestli sem nemám připsat i Únor, ale nevím, jestli to chci sloučit do jednoho článku... Zatím jsem do každého revizního článku dávala jenom jeden měsíc... Ale je pravda, že tam bylo těch článků buď víc, nebo byly zajímavější, než jenom samý vobrázky. 

Du se podívat, kolik toho v Únoru je. Ale než to udělám, ještě bych chtěla říci, že v těch hodně starých článcích je někdy nějaká ta hrubka. Vím o nich, ale schválně jsem je tam nechala. Pokud někdo z vás upozorní na nějakou specifickou s tím, abych si to opravila, tak to udělám, ale jinak je tam nechám, aby bylo vidět, co sem to byla za magora. A ano, vím, že to má správně být jsem a ne sem. Ale já píšu nespisovně, takže takovýhle věci tady prostě budou, ale to, o čem mluvím, jsou vyloženě hrubky. Takže, hledej, Šmudlo. 

A tak jo, dáme sem i ten Únor. Ať to máme delší.

Tak. První tam jsou nějaký obrázky. Sem to tehdá kreslila na čtveratý barevný papír. A jeden z nich jsem smázla, protože by tu byl chudáček dvakrát. 

No, a pak tam je teda děsnej blábol. Víceméně jenom seznam toho, co mě na blogu štvalo a pak toho, jak jsem si představovala dobrej blog. Není to nic moc a smázla jsem to. Koukám, že je toho v tom Únoru víc, co je na blogu zdvojeno. Pokud je na blogu něco dvakrát, tak starší verzi mažu. Nechávám tu novější. Nevím proč jsem se rozhodla zrovna takto, ale už to tak je. Tak to moc nezkoumejte.

Tak si tak čtu a mažu a narazím na toto. Já jsem regulérně napsala názor na specifickou barvu! To sem to kurva nemohla pojnout kolektivně jako názor na barvy obecně?! Očividně ne. A očividně jsem růžovou opravdu nenáviděla. Ne, že bych ji zbožňovala a blogy, které jsou sladěné do takové té výrazné, až radioaktivní zvýrazňovačové, růžové opravdu stále nemůžu, protože mě z takových bolí oči, ale obecně mi růžová jako taková nevadí. Ne, nevyhledávám ji, ale nehodlám nikomu trhat hlavu za to, že má na blogu růžový záhlaví nebo pozadí. Nebo když si vezme růžový tričko. Bylo by to ode mě divný, protože já sama mám moc ráda Japonský Sakury. A vůbec, kytky a stromy jsou něco, kde se mi ta růžová aj líbí. Jako jo, na černý růže (nebo modrý) nic nemá, ale Sakury jsou holt Sakury.

Ke specifickým deníkům se normálně nevyjadřuju, ale tady k tomu musím. Kecám tam něco o nějakým Oliver Twist divadlu, který jsme snad měli hrát či co. Nevím vůbec, co jsem tím myslela. Žádný divadlo se mi nevybavuje. Krom toho, co jsme hráli v Písku se základkou, ale toto žu je gympl... Takže, jestli někdo z vás ví, co sem to tam kurva mlela? Co sem tím chtěla říct? Tak mi to sakra řekněte, jo?

Hm... Ani nevím, že jsem kdy psala názor na Máchu. Na druhou stranu, vůbec se tomu nedivím. Protože jsem často psala velmi subjektivní názory na to, co mi zrovna lezlo na nervy. A Máchu a jeho pitomej Máj opravdu nesnáším. Nedá se to číst, je to blábol nad blábol a nemá to hlavu a ani patu. Pokud mám dobrovolně číst nějakou poezii, nějaké verše, dejte mi Erbenovu Kytici, ideálně Svatební košile, které miluju, je to moje oblíbená veršovaná tvorba. 
Prostě ne. Máj je píčovina na n-tou a když po nás na gymplu chtěli, ať si ho koupíme, že to budem potřebovat do hodiny literatury, já sem si to našla a vytiskla z netu, protože za takovou kravinu jsem odmítla vyhazovat peníze. A pak jsem tu vytištěnou verzi s radostí vyhodila.

Toto vypadá na první pohled jako názor na blogy, ale po přečtení větší části jsem došla k závěru, že je to spíš historie mého blogování. Tak jestli chcete, tak si můžete počíst. A co následuje potom, tak to je opravdu historie mého blogaření. Hodně tam toho ale chybí, protože je to psané dávno. V době, kdy jsem ještě psala hlavně česky. Kdybych to měla sepsat dnes, tak tam toho bude o hodně více. 
Hlavně to, jak jsem pak přešla na estranky a pak sem na blogspot, ale v angličtině. Mám stránky všude možně, zkusila jsem opravdu všechno možné, ale tady se mi nakonec líbí nejvíc a i když občas něco napíšu i někam jinam, tak tady je můj domeček, moje doupátko a hodlám tady zůstat.

Vrány... Krkavci... Mám je ráda. Furt. Ale dnes bych o nich už asi takhle nebásnila. Nicméně s hlavní myšlenkou souhlasím i dnes.

A názory pokračují. Tentokrát obsáhlý článek o všem, co jsem tehdá na blogách nesnášela. Nicméně, než si to rozkliknete a začnete číst, chci upozornit, že je to z doby, kdy jsem byla ještě na blog.cz a kdy ještě existoval sblog.cz, kde jsem tehdy taky měla blog. A že dnes už se to moc aplikovat nedá, protože blogaření dnes vypadá jinak. Ale myslím, že na tu dobu to celkem pasovalo. 
A aby toho nebylo málo, tak ještě můžem rozebrat bleskovky. To byla tehdy na blog.cz éra, kdy lidi dělali různý soutěže a byly za to diplomy. Taky jsem jich pár sesbírala. Možná mám ještě některý uložený v počítači. :D Teda na externím disku. Ale, v článku povídám o tom, že bych preferovala bleskovky, který jsou vědomostní. A teď si vybavuju takovou jednu věc. Která s tím tak trošku souvisí. Měla jsem kdysi blog. Moc dlouho mi nevydržel, ale byla tam historie. Jako fakt to na to bylo zaměřený a všechno. A já tam měla bleskovky. A v nich byly otázky na to, o čem jsem tam psala. Teda, v té době to spíš bylo překopírovaný z tetičky Wiki a trochu poupravený, ale tak co, to bylo dávno, tehdy tak nějak kopírovali skoro všici. A ten blog stejnak dávno neexistuje. Jenom se mi to zrovna vybavilo a musela jsem to napsat. 

Znáte Noc na Karlštjně? Ne? Styďte se. Je to jeden z mých oblíbených filmů a má skvělý písničky. Například právě tuhle. A navíc tam hrajou samí skvělí lidé. Například Matuška, Kopecký, Kolářová, Hanzlík a jiní.
A aby toho nebylo málo, tak mám taky písničku z pohádky Z Pekla Štěstí. I když tu pohádku jako takovou ráda nemám, tak tahle písnička se mi celkem líbí. A tehdy jsem ji očividně milovala. 

No, a tím jsme ukončili tuto revizi. Tentokrát to teda byly dva měsíce dohromady, ale příští revize bude asi zase jenom jeden. Ale uvidíme podle toho, kolik toho bude a co to bude za články. Protože když to je hlavně deník a obrázky, tak k tomu většinou nemám moc co napsat. Zato názorové články, to je jiná. No, a někdy na mě vyskočí článek, který si vyslouží reakci typu: Co to kurva je?! 

Tak jo, to je vše a zase příště. :)

~AnnElfwind


Žádné komentáře:

Okomentovat